عشق آسمانی

عاشقانه

عشق آسمانی

عاشقانه

بخت تیره ی من

آخر راه اومدن با روزگار

گره ی کوریه که بخته من

که تموم اتفاقای بدش

شاهد زندگی سخت من

شاید این زخمی که از تووو خوردم

از حرارتش زبونه می کشم

یا تموم بی کسیهامو همش

فقط از دست زمونه می کشم

بگو بازم هوامو داریو مثل همه منو تنها نمی زاری

بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراری

بگو هستی روی ماهتو امشب پشت ابرا پنهون نمی شه

آسمون بخت تیره ی من ابری نمی مونه همیشه

من که پشتم به خودت گرمه و باز

هرچی این راهو میام نمی رسم

نکنه دستمو ول کردی برم

که به هرچی که می خوام نمی رسم

شایدم من اشتباهی اومدم

که در بسترو وا نمی کنی

من به این سادگی دل نمی کنم

از تو که منو رها نمی کنی

بگو بازم هوامو داریو مثل همه منو تنها نمی زاری

بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراری

بگو هستی روی ماهتو امشب پشت ابرا پنهون نمی شه

آسمون بخت تیره ی من ابری نمی مونه همیشه

امشب ماه گرد تولد مهرنوشمه.

۲۱ سال و ۵ ماهگیشه.

عاشقشم

نیما مرد

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

خوش به حال مهرنوش که عاشقی چون تو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد