عشق آسمانی

عاشقانه

عشق آسمانی

عاشقانه

مرگ

بیا حتی در غیبت من....


وقتی که نیستم بیا....


و اگر دیر رسیدی....


سری هم به کوه بزن...


گلی ...


گلابی ...


حمدی ...


نیما

خداحافظ همین حالا...

خداحافظ همین حالا ، همین حالا که من تنـــــهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی ، تر شده چشمام

خداحافظ کمی غمگیـــن بــه یاد اون همه تردید

بـــــه یاد آسمونی کـــــه منـــو از چشم تو می دید

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سـاده است

 ........نه اینکه میشـــه باور کـــرد دوباره آخـــر  

جاده است

خداحافظ واســـه اینکـــه نبندی دل بـــه رویــاها

بدونــی بی تـــو و بـــا تـــــو همینه رســم این دنیـا 

خداحافظ ..خداحافظ ..همین حالا 

 

 

عاشقت میمونم و میمیرم 

 تا جواب این دنیارو و تورو خونم بدم. 

 

نیما

درد و دل آخر

همیشه عاشقت بودم و تو نفهمیدی یا شایدم نخواستی که بفهمی. 

به خاطرت از همه چیزم گذشتم.... 

اما نه دیدی... 

هیچوقت نخواستم لحظه ای این فکر بیاد سراقت و داغونت کنه که... 

اما نفهمیدی... 

من ازت چی خواستم؟؟؟ 

جزء این که فقط عشقتو اثبات کنی؟؟؟ 

اما تو حتی نتونستی یا شایدم نخواستی...  

الانم دارم زجه میزنم. 

اما واسه تو خوشحالم که راحت تونستی فراموش کنی. 

راحت تونستی تو چشمای خانوادت نگاه کنی. 

هر جایی که با من رفتی و هر تجربه و خاطراتی که با من داشتی میتونی دوباره داشته باشی و تکرار کنی... 

من همیشه عاشقت میمونم. 

با خونم جوابتو میدم. 

 

عاشق همیشگیت نیما