عشق آسمانی

عاشقانه

عشق آسمانی

عاشقانه

میلاد عشق

                                       

شب از مهتاب سر میره... 

تمام ماه ,  تو آبِ ........ 

شبیه عکس یک رویاست..... 

تو خوابیدی , جهان خوابه..... 

زمین ,  دور ِ  تو می گرده... 

زمان ,  دستِ  تو افتاده.... 

تماشا کن....سکوته تو.... 

 عجب عمقی به شب داده.... 

تو خواب انگار طرحی از گل و مهتاب و لبخندی.... 

شب از جایی شروع می شه که تو ,  چشماتو می بندی.... 

تو را آغوش می گیرم... 

تنم سریزِ رویاشه... 

جهان قدِ یه لالایی تویه آغوش ِ من جاشه.... 

تو را آغوش می گیرم... 

هوا ,  تاریکتر می شه.... 

خدا از دست های تو به من نزدیکتر می شه... 

زمین ,  دور ِ  تو می گرده.. 

زمان ,  دستِ  تو افتاده.... 

تماشا کن... سکوته تو... 

عجب عمقی به شب داده.... 

تمامه خونه پُر می شه .... 

ازین تصویر رویایی... 

تماشا کن..................................تماشا کن 

      چه بی رحمانه زیبایی....

اینم رٲس میلاد عشق 

                                عاشقه همیشگیه مهرنوش 

                                        نیما

تولد مهرنوش

 

برای روز میلاد تنه من نمی خوام پیرهن شادی بپوشی

                به رسم دیرینه حتی برایم جام سرمستی بنوشی

نمی خوام از گلای سرخ وآبی برایم تاج خوشبختی بیاری  

                                بذار با تو بسوزه جسم خستم ببینی آتشو خاکستر من

من بی تو نه آغازم نه پایان تویی آغاز روز بودن من

نذار پایان این احساس شیرین بشه بی تو غم فرسودن من

با گریه اومدم

گاهی وقتا خندیدم

گاهی وقتا ترسیدم

گاهی وقتا قلبم گرفت

گاهی وقتا نفسم در نیومد

 گاهیم داد زدم

خیلی گاهی وقتا هست که وقت نمی شه بگم

یه بیست سالی طول می کشه

مهرنوش نفهمیدی چی شد اینجوری شد   

تو خودت نمره ی بیستی هر چی که بر تو گذشت مبارک

 

تولدت مبارک

 

می خواهمت چنان که شب خسته خواب را...

می جویمت چنان که لب تشنه آب را...

محو توام چنان که ستاره به چشم صبح...

یا شبنم سپید  , زمان آفتاب را...

بی تابم آنچنان که درختان برای باد...

یا کودکان خفته به گهواره  تاب را...

بایسته ای چنان که تپیدن برای دل...

یا آنچنان که بال پریدن عقاب را...

حتی اگر نباشی می آفرینمت...

چونان که التهاب بیابان سراب را...

ای خواهشی که خواستنی تر از پاسخی...

با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را....

                                                       قیصر امین پور    ( روحش شاد )