عشق آسمانی

عاشقانه

عشق آسمانی

عاشقانه

خداحافظ همین حالا...

خداحافظ همین حالا ، همین حالا که من تنـــــهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی ، تر شده چشمام

خداحافظ کمی غمگیـــن بــه یاد اون همه تردید

بـــــه یاد آسمونی کـــــه منـــو از چشم تو می دید

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سـاده است

 ........نه اینکه میشـــه باور کـــرد دوباره آخـــر  

جاده است

خداحافظ واســـه اینکـــه نبندی دل بـــه رویــاها

بدونــی بی تـــو و بـــا تـــــو همینه رســم این دنیـا 

خداحافظ ..خداحافظ ..همین حالا 

 

 

عاشقت میمونم و میمیرم 

 تا جواب این دنیارو و تورو خونم بدم. 

 

نیما

نظرات 3 + ارسال نظر
سیروس سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://iloverain.persianblog.ir/

سلام نیما جان .ممنون که از ما یاد کردی.به امید دیداری دوباره

فاطمه شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://ezabell.blogfa.com

آپم________ بعداز20سال

... یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

اینو یکی به من گفته خواستم شما هم بدونید
به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد