عشق آسمانی

عاشقانه

عشق آسمانی

عاشقانه

کم میارمت...

همین که می نویسم و         به واژه می کشم تورو

دوباره بارغم می شینه روی شونه های من

همین که میشکفی مثه          یک گل میونه دفترم

دوباره گرمیه لبات            دوباره گونه های من

همین که میری از دلم         قرار آخرم میشی

دوباره زخم می خورم        دوباره باورم میشی

همیشه کم میارمت          نمیشه که نبارمت

همیشه کم میارمت        نمیشه که نبارمت

گریه فقط کار من           تو اشک هاتو حروم نکن

به واژه ای نمی رسی    اینجوری پرس وجوم نکن

فاصله ها مال منن     تو فاصله نگیر از من

بمون که باورت بشه       گریه نمیشه سیر از من

همیشه کم میارمت      نمیشه که نبارمت

همیشه کم میارمت      نمیشه که نبارمت


نیما

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

زمان میخوام

meysam پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.toppersian.co.cc

سلام وبلاگ خوبی داری

به من هم سر بزن
جدیدترین آهنگها موزیک ویدئو فیلم عکس و ...
www.toppersian.co.cc
در ضمن اگه توانایی مدیریت در بخش های مختلف تالار گفتمان سایت ما رو داری بهم خبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد