عشق آسمانی

عاشقانه

عشق آسمانی

عاشقانه

می خواهمت چنان که شب خسته خواب را...

می جویمت چنان که لب تشنه آب را...

محو توام چنان که ستاره به چشم صبح...

یا شبنم سپید  , زمان آفتاب را...

بی تابم آنچنان که درختان برای باد...

یا کودکان خفته به گهواره  تاب را...

بایسته ای چنان که تپیدن برای دل...

یا آنچنان که بال پریدن عقاب را...

حتی اگر نباشی می آفرینمت...

چونان که التهاب بیابان سراب را...

ای خواهشی که خواستنی تر از پاسخی...

با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را....

                                                       قیصر امین پور    ( روحش شاد )

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


زیبا بود . . .

روحش شاد . . .

شازده کوچولو پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://motaleateman.persianblog.ir

تو را براستی تو را به رستخیز
مرا خراب کن
که رستگاری و درستکاری دلم
به دستکاری همین غم شبانه بسته است

هدا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.biatulove.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیز
حتما شما هم مثل همه ی جوان ها که دنبال کسب درآمد اینترنتی هستن به این نوع کسب درآمد فکر می کنی. ولی عضویت توی هر سایتی درست نیست چون بعضی از سایت ها کلاهبردارن . من می خوام به شما سایتی را معرفی کنم که خودم ازش استفاده می کنم و افراد زیادی از طریق اون به درآمدهای ماهیانه ی بالایی رسیدن .

من می خوام یکی از بهترین و ساده ترین راه های کسب درآمد را به شما معرفی می کنم . بسیاری از افراد هنگامی که اسم ثبت نام در یک سایت خارجی را می شنوند از ثبت نام در آن صرف نظر می کنند !!! چون فکر می کنند به خاطر آشنا نبودن به زبان انگلیسی فعالیت انها دچار مشکل می شود ...... ولی من به شما سایتی را پیشنهاد می کنم که ثبت نام در آن بسیار ساده است و احتیاجی به یادگیری کامل زبان انگلیسی ندارد .

من تمام قسمت های این سایت را در وبلاگم به صورت فارسی توضیح دادم که به راحتی بتوانید ثبت نام و سپس با آن سایت کار کنید .

ثبت نام در این سایت کاملا رایگان است و پس از ثبت نام در سایت « گرین هورس » تنها کافی است که ۱۰ زیرمجموعه بگیرید و حقوق ثابت ماهیانه کسب کنید .......چطور ؟ ......
روی لینک زیر کلیک کن ، توضیح کاملش اونجاست !!!!

http://www.biatulove.blogsky.com/1388/05/30/post-160/

با تشکر

هدا

هدا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.biatulove.blogsky.com

سلام

خسته نباشید

از وبلاگتون خیلی خوشم ... مرتب یه اینجا سر میزنم

می خوام یه پیشنهاد بهتون بکنم ... این پیشنهاد هم به نفع شماست هم به نفع من .... من با چند تا وبمستر دیگه داریم این کار را می کنیم .... می خوام به هم قول بدیم که هر روز روی تبلیغات همدیگه کلیک کنیم .... یعنی من هر روز روی تبلیغات شما کلیک کنم و شما هم هر روز روی تبلیغات من کلیک کنید ..... این جوری درآمد هر دوی ما بالا میره ....
اگه موافقید توی وبلاگم برام پیغام بذارید

من از همین الان کلیک را شروع کردم

راستی مطلب قبلی که براتون ارسال کردم را مطالعه کردید ؟
دوست دارم نظرتون را در رابطه باهاش بدونم .... درسته که سایت خارجیه ولی کار باهاش خیلی راحته ... مراحلش خیلی سریع پی میره .... داشتن یه حقوق ماهیانه چند میلیونی خیلی زندگی آدم را جلو می بره .... خوبیش به اینه که ثبت نامش رایگانه و هیچ هزینه ای برای شما نداره .... اگر از طریق لینک من عضوش بشید توی همه ی مراحلش پشتیبانیتون می کنم ... و البته یه سری نرم افزار عالی که برای سرعت بخشیدن به کارتون مناسبه را براتون می فرستم ... خودم با قیمت بالایی اونها را خریداری کردم ولی دوستانه در اختیار شما قرار می دم .... پس خبرم کنید .... خوشحال میشم که با هم در ارتباط باشیم .

http://www.biatulove.blogsky.com/1388/05/30/post-160/

به امید دیدار

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد